Ladu20 müügianalüüsile lisandunud olulised lisafunktsioonid

* Vastu tulles klientide soovile tegime müügianalüüsi aruandele juurde “Kaup-klient – periood” analüüsi. Selle peamiseks kasutajaks peaks olema müügijuhid, kes nüüd saavad ühes aruandes korraga näha kaupade lõikes,  et kes mis perioodides ja mis koguste (summade, kasumi) eest  on mis kaupa ostnud.

Asi millega kasutajad peavad arvestama on et “kaup-klient” analüüsi tulemuseks on vägagi pikk loetelu kauba müükidest klientidele perioodide lõikes.  Kui seda teha kõigi kaupade ja klientide kohta, siis on tulemuseks klientide arv* kaupade arv ridasid.  Seega meiepoolne soovitus on väljavõtet tehes piirates kaupade või klientide hulka.

* lisaks tegime müügianalüüsile juurde mugava võimaluse valida piiranguks mitut kaupu ja klienti korraga

* juures on ka maksjakliendi filter, mis võimaldab nüüd mugavamalt ketikliente analüüsiks filtreerida

 

 

Täpsemat infot kogu müügianalüüsi mooduli kohta saab lugeda http://www.kma.ee/myygianalyys/

 

 

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.