Ladu20 müügieesmärkide seadmise ja kontrollimise süsteem võimaldab jooksvalt jälgida müügiplaanide täitmist, seda käibe/kasumi järgi kindlatele kaupadele, kauba- või kliendigruppidele, aga ka agentidele.

Selleks, et luua uut eesmärki, tuleb avada eesmärkide aken aruandluse menüüst. Vajutades nuppu „uus“ ilmub hüpikaken, kus saab määratleda soovitud sätteid uuele eesmärgile.

Nime lahtrisse läheb ükskõik milline kasutaja poolt valitud nimetus kindlale eesmärgile. Ajalise määratluse alla läheb eesmärgi algus- ja lõppkuupäev, mille vahelisest ajaperioodist müügitellimusi ja väljastusi eesmärkide sisse arvestatakse. Kindlasti on vajalik täita ka üks kahest väljast – käive või kasum, vastavalt sellele kumba eesmärgina vajalikumaks peetakse.

Piirangute hulgast on valikuid mitmeid – näiteks võib eesmärgi limiteerida ühe tarnija või tootja kõigi kaupade müümisele, aga ka ühe kindla toote peale. Lisaks võib kombineerida piirangu kaubagruppidest või kliendigruppidest. Viimasena saab eesmärgi piiranguid moodustada ka kindlatele klientidele müümiselt või hoopis seada eesmärk kindla müügiagendi tööle.

Eesmärke võib kirjeldada nii palju ja nii detailselt, kui on soov neid jälgida.

Näiteks võib eraldi kirjeldada : ettevõtte üldised müügieesmärgid, agendipõhised müügi- ja kasumieesmärgid, konkreetsete kaupade müüügiplaanid (eriti hea kasutada kampaaniate puhul) ja kauba- või kliendigruppide müügiplaanid, nii üldised, kui agendipõhised.

Peale seda kui eesmärgid on kirjeldatud, on kogu aeg võimalik näha mitu % on eesmärgist täidetud ja kas ollakse ajaliselt graafikus.

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.