Ladu20 sai juurde uue müügianalüüsi mooduli. Uue mooduli abil on võimalik analüüsida kaupade, klientide, kauba- ja kliendigruppide ja agentide müüke paralleelselt erinevatel perioodidel  ja omavahelises suhtes.

Samas on lisaks numbrilisele väärtusele sama info koheselt kuvatud ekraanile ka graafiliselt võrrelduna keskmiste ja koonditega.

Ühe korraga arvutab laoprogramm Ladu20 igale kohale analüüsitavale ruudule 5 kihti väärtusi: kogus kauba põhiühikus(tk,liiter,…) ja kilogrammides , summa müügihinnas, summa omahinnas ja kasum

Mõned vihjed missuguseid aruandeid selle mooduli kasutamisega kätte saab:

  • periodiseeritud kaupade müük kuude(nädalate/aastate) lõikes
  • kaupade müük klientide lõikes
  • kliendigruppidele müük  kaubagruppide lõikes
  • müügiagentide töö kuude lõikes

Lihtsustamaks ja standardiseerimaks igapäevaselt kasutatavaid aruandeid on kasutajal võimalik salvestada piirangud valmis mallideks ja neid siis vastavalt järgmistel kordadel valida.

Hilisemaks,  veelgi spetsiifilisemaks, analüüsiks on kasutajal võimalik salvestada kogu aruanne Exceli formaati faili. Kusjuures eri aruande kihid  salvestatakse sama faili eri lehtedele.

3 thoughts on “Müügianalüüs”

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.