TelliKMA võimaldab:

  • “Tänaste” planeeritavate kliendikülastuste loetelu abil müügiedendaja töö juhtimine
  • Sündmuste (visiitide, telefonisuhtluse, tööpäeva alguse ja lõpu) registreerimine  – moodustub automaatselt CRM ja sõidupäevik
  • Dokumentide tegemine ja edastamine infosüsteemi erinevates dokumendiliikides (tellimused, soovituslikud tellimused, arved, laoseisude registreerimised laovarude jälgimiseks, raportid, aruanded)
  • Vajadusel dokumentide ootele paneku võimalus, et neid kohe ei saadetaks ära
  • Automaatselt arvestatab süsteem kliendipõhiseid kaubakokkuleppeid (sortimendid, kampaaniad…)
  • Pidev ülevaade iga kliendi viimaste visiitide ja telefonisuhtluste ajaloost
  • Kliendipõhiselt  viimaste visiitide, sündmuste ja dokumentide info agendile kättesaadav ja mugavalt nähtav
  • Dokumentidele kommentaaride lisamine (tellimuse vastuvõtjale, komplekteerijale, kliendile)
  • Kauba tuvastamine joonkoodi skännimise teel
  • Miinimum ja maksimum dokumendisummade jälgimine
  • Infosüsteemist kliendivõlgade ja muu aktuaalsust vajava värskeima info kuvamine kliendikaardi avamise hetkel
  • Klientide ja kaupade loetelu ja andmete kuvamine
  • Väljapanekute pildistamine ja süsteemne talletamine ja töötlemine
  • Töökäskude (tasklistide) haldus ja töökaaslastele töökäskude saatmise võimalus

TelliKMA õnnelikud kasutajad:

Mobec
Svensky Kaubandus
Hagar
Abestock
Dellera
Careria
Lavex
Vunder
Eesti Pagar
Tridens
Unilever
Makrotrade
Kaarli Coldstore
Telema
Liviko
ETC Kodu
Ursus
Estover
Hammerjack
Mobeci müügimeskond teeb Ferrerole kampaaniaid TelliKMA kaasabil.
PrimePartner
Anobion
Coomor
Helter


TelliKMA videotutvustus 2014: http://www.kma.ee/ladu20/tellikma-video-2014/

TelliKMA litsentsitasu maksumus:

Teenuse kirjeldus Maksumus
Laoarvestussüsteemi Ladu20 kasutavale ettevõttele 20 EUR/töökoht/ kuu
Muud laosüsteemi kasutavale ettevõttele 40 EUR/töökoht/ kuu

 

Täpsed TelliKMA kasutamise tingimused on leitavad: http://www.kma.ee/ladu20/tellikma/tellikma-hinnakiri-2015/

Kõigile eelmainitud hindadele lisandub käibemaks!



TelliKMA allalaadimine

TelliKMAga tutvumiseks lae alla TelliKMA uusim versioon otse oma Android seadmesse ja saad seda kohe testida lives.

Laen alla TelliKMA uusima versiooni


TelliKMA-ga on võimalik lahendada mitmeid töökorralduslikke ja infovahetusega seotud probleeme. Kui mõni alljärgnevast probleemist on Sulle tuttav – tasuks mõelda TelliKMA soetamise peale:

  • müügimehed edastavad oma tellimusi faksi või telefoni teel – müügisekretärid sisestavad need käsitsi laotarkvarasse
  • müügimehel puudub reaalne ülevaade kliendi võlgnevustest tellimuse korje/müügi teostamise hetkel
  • “lendurid” ehk kaubaautoga müügimehed ei tea kaupade reaalset seisu furgoonis
  • müügimehed koostavad palju kindla nimestiku järgi tellimusi ning täidavad seetõttu pidevalt sarnaseid tabeleid erinevate kogustega
  • puudub ülevaade müügimeestelt ja kliendi käest otse tulnud tellimuste kohta
  • laotöö ei ole sujuv- enamus tellimusi kuhjub õhtusse
  • kontori telefoniliin on pidevalt kinni, kuna müügimehed täpsustavad kliendi juures olles kontoriga laoseisu, võlgnevusi, kaubaringe jms

Motivaatorid miks kasutada TelliKMA-d :

  • kiirus – tellimused saabuvad müügimehelt otse laosüsteemi kohe peale tellimuse tegemist
  • ettevõtte poolt juhitud agendi töökorraldus
  • müügimeeste informeeritus tellimuse tegemise hetkel
  • ühtlane töökoormus laos – tellimused jõuavad tööpäeva jooksul ühtlaselt (mitte kõik korraga tööpäeva lõpus)
  • vähem vigu – jäävad ära topelt käsitsi sisestamisega ja infovahendamisega seonduvad vead
  • rahaline võit – telefoni arved on väiksemad, kuna enam ei ole müügimeestel vaja küsida laoseise ja edastada tellimusi telefoni teel
  • järelvalve müügimeeste töö ja liikumise trajektoori üle, võimalus pidada sõidupäevikut

TelliKMA plussid müügimehe seisukohast:

  • müügimees teab müügihetkel oma laoseise
  • müügimees teab kliendi maksekäitumise ajalugu ja võlgu
  • omab täielikku infot kliendi varasemate ostude  ja nende tingimuste üle
  • fikseeritud sortimendiga kleitnide dokumentide tegemisse lihtsus
  • omades kaasaegseid töövahendeid tunneb ennast motiveeritult
  • saab rohkem aega pühendada kliendiga tegelemisele

 TelliKMA tehnilised nõuded:

  • Android operatsioonisüsteemil töötavat nutitelefoni, või tahvelarvutit
  • kontori poolel vajalik laoarvestustarkvara ja internetiühendus
  • soovi korral lisaseadmed (printer), mis on ühildatavad mobiilse seadmega

KMA poolsed soovitused seadmete valikuks leiate: http://www.kma.ee/ladu20/tellikma-sobivad-seadmed-ja-nutitelefon/

TelliKMA-ga on võimalik lahendada mitmeid töökorralduslikke ja infovahetusega seotud probleeme. Kui mõni alljärgnevast probleemist on Sulle tuttav – tasuks mõelda TelliKMA soetamise peale:

  • müügimehed edastavad oma tellimusi faksi või telefoni teel – müügisekretärid sisestavad need käsitsi laotarkvarasse
  • müügimehel puudub reaalne ülevaade kliendi võlgnevustest tellimuse korje/müügi teostamise hetkel
  • “lendurid” ehk kaubaautoga müügimehed ei tea kaupade reaalset seisu furgoonis
  • müügimehed koostavad palju kindla nimestiku järgi tellimusi ning täidavad seetõttu pidevalt sarnaseid tabeleid erinevate kogustega
  • puudub ülevaade müügimeestelt ja kliendi käest otse tulnud tellimuste kohta
  • laotöö ei ole sujuv- enamus tellimusi kuhjub õhtusse
  • kontori telefoniliin on pidevalt kinni, kuna müügimehed täpsustavad kliendi juures olles kontoriga laoseisu, võlgnevusi, kaubaringe jms