Telefoni helpdesk

Telefoni klienditugi 6 27 33 42.


Online klienditugi

Online klienditoe linki käivitades saab KMA esindaja ajutiselt ja ühekordselt sinu arvutile ligipääsu – täpsemalt saab ta näha, mis toimub arvuti ekraanil ning saab ka hiirt ja klaviatuuri juhtida. See on kõige efektiivsem ja mugavam arvutitoe andmise ja saamise viis mõlemale osapoolele.

Online klienditoe kasutame kaughaldusprogrammi TeamViewer.
Arvuti ekraani jagamiseks KMA klienditoega laadige alla TeamViewer QuickSupport v7.
Installeerida seda ei ole vaja ja programmi kasutamiseks käivitage vaid allalaetud fail.


Kliendiportaal

Kasutame klienditeeninduse halduseks OnTime tarkvara. Kliendid, kes soovivad jälgida jooksvalt omale tehtavate arenduste ja teeninduste kulgu või portaali kaudu meiega suhelda, saavad meilt ligipääsu meie süsteemile. Kasutatav tarkvara Axosoft OnTime on üks maailma parimaid klienditeeninduse halduse lahendusi.

Kliendiportaali link : Kliendiportaal OnTime