tugi@kma.ee – abiks kliendile

tugi@kma.ee – abiks kliendile

2020. aastat alustasime uue klienditoe meiliaadressiga. Kasutajatoe pileti registreerimiseks saada lihtsalt kiri aadressile tugi@kma.ee.

Aadressile saadetud kirjad registreeritakse automaatselt meie toesüsteemis, mis aitab meil kindel olla, et ükski mure või küsimus kahe silma vahele ei jää.

Meili vastuvõtmisel saadab toesüsteem teile ka automaatvastuse, kuhu on märgitud pileti number, mis teie tööle külge sai. Selle abil on võimalik hiljem täpsemalt kokku viia, mis seisus üks või teine tegemine on.

Saame veelgi kiiremini aidata, kui:

  • lisad kirja sisse lühida selgituse, millest on juttu
  • paned kirja sisse ka iseloomustava ekraanipildi
  • jätad meili sisse selle inimese kontaktandmed, kellelt vajadusel lisainfot saab