Päris tihti on tulnud ette selliseid juhuseid, kus (Androidiga nuti)telefonil on kenasti ühenduse indikaator olemas, brauseriga saab erinevatele lehtedele ligi aga… TelliKMA ei tööta, meilid ei taha liikuda, market ei anna end näole ja mingid muud programmid kipuvad ka kurtma, et ühendusega on midagi lahti.Sel juhul on suure tõenäosusega probleem internei seadistuses ja vaikimisi ühenduseks on sattunud WAP pöörduspunkt
Lihtne moodus probleemist mööda saada on menüü kaudu aktiveerida kohe interneti pöörduspunkt, kuid suure tõenäosusega on varsti  niikuinii see WAP tagasi ja selleks, et mitte edasi jännata, soovitame  toimida järgmiselt:
Juhul, kui on olemas kolm APNI nagu ülemisel pildil kujutatud: internet, wap ja mms.
Tegutsemisjuhend:
  1. kustutada ära “internet”‘i APN
  2. avada “WAP”, et muuta sellel sees seadeid.
  3. Asendan sõna “WAP” hoopis “internet”‘ga. Vähemalt Samsungi puhul kipub olema sedasi, et WAP seadetes on määratud ka proxy, “internet” apni puhul aga on see koht tühi ning teinekord on jäänud need ühenduseprobleemid ikka seniks, kuni ka proxy on ära seadistatud. Ühesõnaga, et jätta ära see katsetamise ja uuesti seadistamise faas, võid parem kohe korraga kõik paika sättida.
  4. panna seadistused vastavalt :
EMT Internet APN
Nimi: EMT Internet
APN: internet.emt.ee
Proxy: 217.71.32.236
Port: 8080
Authentication type: PAP
APN type: internet
EMT MMS APN
Nimi: EMT MMS
APN: mms.emt.ee
MMSC: http://mms.emt.ee/servlets/mms
MMS proxy: 217.71.32.82
MMS port: 8080
Authentication type: PAP
APN type: mms
Õige koha leiad oma telefoni seadetest, kui liigud: settings -> wireless and network -> Mobile networks -> Access Point Names

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.